Kleding verstellen

 

  

  

Alle kleding moet proper worden binnengebracht.

 

 

 

 

 

 

Ik bekijk samen met de klant of het een haalbaar project is (gordijnen korter maken doe ik niet). Kom dus gerust langs!

 

Zie onderaan voor de afspraken rond het ophalen van  kleding

 

 

Prijzen vanaf 1 augustus 2024

Broek

korter maken 

korter maken met behoud zoom

binnenzak herstellen

      scheur dichten

      nieuwe zak

kruisnaad dichtnaaien

scheuren op broekspijpen

    rits vervangen

    versmallen middenachter                        (zonder lendeband)

 versmallen middenachter                          (met  lendeband)

 

Rok

korter maken smalle rok zonder voering

korter maken smalle rok met voering

          korter maken brede rok

rits vervangen

versmallen

    binnenzak herstellen

 

Kleed

onderkant korter maken

mouwen zonder manchetten inkorten

mouwen met manchetten inkorten

rits vervangen

    versmallen

 

Blouse

korter maken

mouwen zonder manchetten inkorten

mouwen met manchetten inkorten

   versmallen

 

Gebreide trui

gat in elleboog zichtbaar herstellen

ellebooglap opzetten

 

Jas

rits vervangen 

 

Diversen

knoop aannaaien

knoopsgat maken

mottengaatje in gebreid goed dichten

 

 

Alle andere opdrachten 

 

12 euro

18 euro

 

 7 euro

20 euro

7 euro

7 euro per scheur

17 euro (zonder rits)

 

10 euro

 

 20 euro

 

 

 15 euro

 

 30 euro 

 

25 euro per uur

17 euro (exclusief rits)

12 euro

 Zie broek

 

 

zie rok

15 euro

 

30 euro

 

25 euro (exclusief rits)

25 euro

 

 

15 euro

15 euro

 

30 euro

 

18 euro

 

 

15 euro

10 euro (zonder de lappen)

 

 

25 euro (exclusief rits)

 

 

2,5 euro

3 euro

3 euro

 

 

 

25 euro per uur 

 


Aangezien het regelmatig voorkomt dat kleding niet of niet tijdig wordt opgehaald, zie ik mij verplicht om onderstaand afspraken met klanten te maken:

 “Wanneer de kleren zijn hersteld, zal de dienstverlener de klant hiervan op de hoogte stellen. Deze kennisgeving gebeurt per e-mail en per sms. De klant beschikt over een termijn van 1maand om de kleren op te halen. Indien deze termijn niet wordt nageleefd door de klant, zal de dienstverlener nog een laatste herinnering versturen per aangetekend schrijven. Indien de klant hier geen gevolg aan geeft binnen de 14 dagen na verzending van de aangetekende brief, gaat de klant er uitdrukkelijk mee akkoord dat de volledige eigendom van de kleren overgaat op de dienstverlener, zodat de dienstverlener vrij kan beschikken over de kleren.”

 

In dit kader vraag ik volgende contactgegevens op bij iedere klant: GSM-nummer, e-mailadres, adres.