Alle kleding moet proper worden binnengebracht.
Ik bekijk samen met de klant of het een haalbaar project is (gordijnen korter maken doe ik niet). Kom dus gerust langs!
Zie onderaan voor de afspraken rond het ophalen van kleding
Broek
korter maken
korter maken met behoud zoom
binnenzak herstellen
scheur dichten
nieuwe zak
kruisnaad dichtnaaien
scheuren op broekspijpen
rits vervangen
versmallen middenachter (zonder lendeband)
versmallen middenachter (met lendeband)
Rok
korter maken smalle rok zonder voering
korter maken smalle rok met voering
korter maken brede rok
rits vervangen
versmallen
binnenzak herstellen
Kleed
onderkant korter maken
mouwen zonder manchetten inkorten
mouwen met manchetten inkorten
rits vervangen
versmallen
Blouse
korter maken
mouwen zonder manchetten inkorten
mouwen met manchetten inkorten
versmallen
Gebreide trui
gat in elleboog zichtbaar herstellen
ellebooglap opzetten
Jas
rits vervangen
Diversen
knoop aannaaien
knoopsgat maken
mottengaatje in gebreid goed dichten
Alle andere opdrachten
12 euro
18 euro
7 euro
20 euro
7 euro
7 euro per scheur
17 euro (zonder rits)
10 euro
20 euro
15 euro
30 euro
25 euro per uur
17 euro (exclusief rits)
12 euro
Zie broek
zie rok
15 euro
30 euro
25 euro (exclusief rits)
25 euro
15 euro
15 euro
30 euro
18 euro
15 euro
10 euro (zonder de lappen)
25 euro (exclusief rits)
2,5 euro
3 euro
3 euro
25 euro per uur
Aangezien het regelmatig voorkomt dat kleding niet of niet tijdig wordt opgehaald, zie ik mij verplicht om onderstaand afspraken met klanten te maken:
“Wanneer de kleren zijn hersteld, zal de dienstverlener de klant hiervan op de hoogte stellen. Deze kennisgeving gebeurt per e-mail en per sms. De klant beschikt over een termijn van 1maand om de kleren op te halen. Indien deze termijn niet wordt nageleefd door de klant, zal de dienstverlener nog een laatste herinnering versturen per aangetekend schrijven. Indien de klant hier geen gevolg aan geeft binnen de 14 dagen na verzending van de aangetekende brief, gaat de klant er uitdrukkelijk mee akkoord dat de volledige eigendom van de kleren overgaat op de dienstverlener, zodat de dienstverlener vrij kan beschikken over de kleren.”
In dit kader vraag ik volgende contactgegevens op bij iedere klant: GSM-nummer, e-mailadres, adres.